8 mars 2014

A weekend in Helsinki


Hej på er! 
Sitter i tåget på väg hemåt.
Bilderna är helt oredigerade och jag bloggar från min (o)vän ipaden idag, kände helt enkelt att jag inte ville vänta längre med uppdateringen. 

Jag hade en riktigt bra fredag först i stan och sedan i träningssalen. När jag tränat klart, stillat min sushi-abstinens och och sett till att bli några plagg träningskläder rikare bestämde jag mig spontant för att hälsa på mamma som också råkade vara i Helsingfors i helgen. 
Besöket slutade med att jag bokade om min tågbiljett, spenderade en underbar kväll/natt tillsammans med mamma och hennes ju-jutsu kompisar och sedan kröp ner i sängen skavfötters med mamma i morse, haha! 

Dagen har hittils bestått av en god frukost på hotellet och efter det en förmiddag med Juvonens på stan, nu väntar bara en låång resa hem innan jag äntligen får sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar