7 mars 2014

On my way... Alone

God morgon på er!
Bloggen har stått tom ett par dagar vilket inte är något jag tänker be om ursäkt för, (det finns inget som gör mig mera irriterad än bloggare som gång på gång ber om ursäkt för att de inte bloggat på ett tag, man bestämmer väl själv hur man gör med sin egen blogg?!

Hursomhelst sitter jag nu ensam (!) i tåget på väg mot Helsingfors.
Idag väntar shopping, sushi (<3) och Bodycombat kvartalskolning i huvudstaden, ett perfekt sätt att spendera denna regninga fredag på!

Jag var nog rätt nervös till en början för att även fast jag är van att klara mig själv rätt mycket så är det ju faktiskt inte varje dag jag åker ensam till Helsingfors...
Dock är jag ju inte tjejen som låter lite nervositet stoppa mig, haha! 

Nu ska jag läsa lite Kepler, äta mitt äpple och hoppas att jag överlever dagen, wish me luck guys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar