1 mars 2014

Spring 2014

Hej på er!
Under mitt besök i stan igår hann jag kika in på Lindex och blev glatt överraskad - I flera år har kedjan lyckats imponera på mig från att ha varit en affär jag förknippat med "tantkläder" till en affär där jag nu hittar superfräscha och snygga basplagg.
Jag har aldrig varit den som följer modetrender slaviskt, jag sätter på mig sådant jag trivs i och uppskattar en bra basgarderob som man kan kombinera på många olika sätt.
Jag satte ihop ett litet collage till er med fräscha vårkläder från Lindex vår-kollektion - Jag inspireras av det, hur är det med er?
 
Fräscht och snyggt, det blir nog ett besök till när marslönen anländer... ;)


4 kommentarer:

  1. Nemen alltså jag håller helt med dig, Lindex har verkligen fått in massa fina kläder! Gillar brillorna du har på bild. :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst har de?! Ja de är snygga och inte överdrivet dyra heller.. ;)!

      Radera
  2. JEANS SKJORTAN! Perfekt :) Får springa in på Lindex nu då ;) Hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det ska du verkligen göra, underbart snygg! :D

      Radera